January 1st

nu dricker jag thé här o lyssnar på little boots på spotify, mys, (förövrigt hatar ja när bloggare säger thé bara för att låta glamorösare hahha men nu gjorde jag tabben sj aj aj...) hmm ja, 1st of January 2010 vad ska man säga? Trevlans jag såg new moon me sanna idag och den var väl bra :) brukar inte kolla på fantasy, men de är ju en sån hysteri så jag såg twilight me sanna o nu uppföljaren :)

och vad ska jag göra imorgon?

slänga kläder o se va ja ska ha me mig till london typ, o även klaga på skor från skopunkten.. de gick sönder så förhoppningsvis får jag nya för i liked them a lot :/

hmm jag vill gå mer på bio, vill typ se sherlock holmes! med jude law kanske me andrea? hm hm får seee..... fannn ja börja skriva de här inlägget waay innan den blev den 2st jan fuck fuck ville ju ha ett inlägg första jan hhahha inte så lyckat men men tanken som räknas är de som de handlar om ;)

pössssssss & gott nytt år folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0