02:36

jag vet knappt ut eller in. sitter eller snarare ligger här med tusse som sover i lilla hörnet av sängen och jag sitter här med en olustig känsla i magen. pirrar moler lite granna. ögonen mår illa som de behövde gråta men de kommer inget. jag känner mig tom och snurrig fast pirri på samma gång. jag mår så jävla illa. jag vill gråta. vill vill vill.

jag saknar skolan >SÅ JÄVLA MKT, ja hade inte kunnat va kvar, mådde som ja gjorde o kunde få göra bohemian me elin tidiga morgonar i gamla stan, drömma mig bort. nu vill jag vara kvar. men det är bara för att jag mår bättre. thank god. jag hade inte kunnat vara i skolan då o kan inte nu. finns inte. istället ska jag göra klart matten o sen besöka de i skolan. vi var ju ett så grymt o bra gäng <33. nu villjag gråta fälla en tår. FITTHELVETE JAG VILL VILL VILL vara med dem, äta i matsalen med dem jag vill skratta plugga o allt med dem jag vill vill vill NUNUNUNUNU! amanda, alexandra, mickan, jbbiga jenni och anna o åhhhhhh men jag kunde inte stannat, de gick inte. de lova hålla kontakt. hoppas vi gör det. ja skrev till manda på fb hoppas hon svarar...ja bryr mig så mkt om dem! vill stanna i förorten täby me dem men det går inte nu.. hade inte gått då heller, jag fick njuta av det jag hade, i en månad. så jvla lycklig för dom minnena <3

gick i en jävligt bra ksola trevlig iaf inte bra men mysig o köpte kaffe o allt,,,2an<33.... jag saknar tillome fittlärarn som typ hade crush på mig i ettan? hah...

shit.. nu ska linda till london o lyckas me hennes flm skit art ttart ja bajsar på de asså. jag hdfhjfdhdkl. fiitttaaaaaa. jg kommr inte kunna säga fitta. FITTA. twat: Brat twattttttttt hahha.........iooooohhhhhhhhhh gaaaaah ja vill bara skrika men finns inget i mig. jag orkar inte ORKAR itne...... jag är så ledsen. deprimerad.hungrig.

fan ja vill ha oboy. no more mammas famn. no more papas famn på ett tag. JAG ÄLSKAR MIN PAPPA: vill inte ville inte :'( vafaan har jag gettin mig på, men jag måste göra detta annars kmr ja ångra allt o när ja är där ångrar jka de inte de är ajg säker på o nu åmngrar ja inte heller men jag vill kunna va på två ställen samtidigt. FAN FAN FAN:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0