wed

hej eller godmorgon, nu har jag fått in bloggsnitsen igen tror jag. Ska o vaccinerea mig o sen till studievägledaren. SKulle också mött Andrea för att luncha me henne men jag tror inte det går nu eftersom jag ska göra de andra o glömde de...;/ men får träffa henne sen snart förhoppningsvis!! hon har precce kommit hem från la fraance..

okej nu måste ja skynda mig, ha en skön onsdag(?) jo de är onsdagsmorgon.

Edit:15:36 kom precis hem efter att ha sprungit mina ärenden (fast istället tagit svinis istället för de andra) men jag tänkte att det var ju så stor smittorisk i England och speciellt i London dit jag kommer i feb så det var lika bra. och jag var tvungen att ta svinis först före den andra vaccinationen isånnafall. =) gjorde inte ont alls..var ju så rädd, alla sa att de gjorde så ont men jag kände inte ens när den kom in i huden haha .:)

har ätit en jättegod Chikken tikkkaa masaaaaala (HAHHAH) me andrea nu för jag hann luncha med henne och hon har köpt macarones åt miig men hon glömde ta med dom. Vi snackade om hur hon hade de i la france och jag såg lite bilder haha ser ut som hon "was livin' the dream" så att säga.. Hon frågade också ut mig vad jag önskade mig i b-day pressie. Jag tycker det är svårt. Eller jag önskar mig pengar, kläder o skit men man vill ju önska sig ngt roligare av en av sina bästa vänner. hon sa dock att hon skulle kunna ge mig en jorden-runt-resa om jag så ville men, de blir ju london för min del inom en snart framtid. ;) Men seriöst, vad skulle man kunna önska sig

*kappa, halsduk, strumpbyxor,
*presentkort på starbucks & primark (?) kmr säkerligen överkonsumera där så..
*minnen och bildböcker på oss
*resväska (trååååkigt...)
*parfym? skulle vilja ha den där kate moss, luktar lite jag, men naee är inte så stort fan av artificiella dofter..
*kläder jag tycker är för dyra som jag vill ha...? nja... skulle man väl kunna köpa sj iofs
*presentkort på indien så jag kan äta med henne varje dag (!!!!!!!!!!) hahahhahah


nej jag vet fan inte alltså.. kanske får jag surfa på nätet o kika efter ngt onödigt? hmmmmmmmmmmmmmmmmmm....... to be continued


oo juste! det snöar idag!!!!! Elin, jag vet inte om vi kommer hinna med "The Bohemian" om vi inte vill att den ska bo i ngn vinterstad då men läser en tidning där det står sommartävling på x) pratar me henne över faceboken nu så får ta det nu... föresten så ska vi spela tillsammans på mitt nya jobb på Barnakademin (skådespelare på kalas haha) nu på lördag. Tro mig jag behöver verkligen de där pengarna....
---
Denna vecka, V. 45 filma

tors 10.30
lör vet ej
sön kanske

V.46 fre, lör, sön tid(?) med Elin Hartzell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0