tisdag..err torsdag

tjeenare. ett mini-blogg-uppehåll på någon dag, ahh dagarna går så fort! igår var det tisdag? och imrgon är det torsdag? ja ni ser ju... ja igår var jag på tisdagsklubben i muf iaf. trevligt som vanligt =) talaren hade alkohol och byggnadsfrågor som kvällens ämnen. intressanta frågor som alltid, men te x att man inte får ha så många tre tillstånd påverkar turismen te x kanske man inte tänker på så mkt.. men allt har sin inverkan i allt! ja... imorgon ska jag till skolan för att prata med min mattelärare och sen hälsa på lite kompisar kanske :D saknar ju dem =/ sen ska jag på teater "Ruths bok" som tydligen ska vara jättebra.

hmm juste! ja sa också till andrea att jag önskade mig i b-day pressie att hon följer med mig i början på min londontripp, eller snarare flytt, så är jag inte helt ensam eftersom elin inte kmr fören maj/juni. dessutom kan jag inte tänka mig ngt bättre än att starta ett nytt liv med en av mina bästa vänner, även om hon åker hem, men jag får uppleva starten med henne. om den pressien och önskan slår in blir jag lycklig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0