thurs

hejhej bloggen. det låter så fult men ngt ska man väl säga? iallafall. jag filmade med elin idag, det var svinkallt men vi filmade på. vi hann göra två scener, men när det regn/snöar och är kallt så är det inte vidare mysigt så att säga. och inte nog med det - jag är nog sjuk för jag har vita prickar i  halsen och har en uppsvullen mandel hehe halsmandel... ont =( så de va inte de bästa o va ute o filma idag för ja fick stelfrusna fingrar o tår. inge kul. vi fick först filma o det tar väl en timme ca för man måste ta om och vänta tills folk går förbi osv... (lågbudget film, yes it sucks) och så sen in på närmaste butik o låtsas att man ska köpa ngt annars så får man ju inte va där inne, så på turistbutiken sa ja att elin skulle köpa en penna till hennes man i berlin....(ha-ha-ha..) nej men tillbaka till inspeln. o sen in på cafe, värma fötter o huvud och sen ut igen o sen in på cafe igen....jo ni kan ju tänka er att det blir lite ansträngande. men sitter ja här iaf =) dricker hot chocolate och kollade just min mail men jag har inte fått ngt från lisbeth på CTR som skulle löna mig...aja kmr väl sen...

nu ska ja arbeta lite på the bohemian.. rita upp lite scener o så tänkte ja =) hahah hoppas elin loggar in sen så kan ja lägga upp de störda videos vi filmade på caféet och min lilla dokumentär om hur dålig den svenska sjukvården är medan jag väntade i telefonkön till vårdguiden och aldrig kom fram.......OCH sen kom jag fram!!!! precis när jag sa att vården sög. HHHAHHA.... jaaja alla gör väl misstag ;);) puss nu

o juste, ja kollar på statist.se varje dag för att anmäla mig till reklamer, filmer osv och det var tydligen en ÖPPEN casting vilket gör att de måste titta på mig innan de kan säga ngt så de kan inte sålla bort mig hehehee... den är

fredagen den 13:e november (oooh spoookyyy) kl 17.00-20.00, sthlm.... vi får väl se hur det går

puss nu

Edit:22.42
har nu varit ute på en tripp med freddi o ätit en jättegod chockladkaka på bellmans på hötorget, vårt nya fik typ, fräsht, bra läge vid bion och stort och bra utsikt från fönsrtet på kvällen. mysigt. vi pratade lite om allt möjligt. typ att vi ska göra en film tsm kanske, men även om lite private stuff. ska även försöka låna hennes hatt till vår kortfilm eftersom den andra hatten är trasig, men det är inte så lätt. muta kanske? annars får jag ju köpa, när jag lika gärna skulle kunna få låna någon.

well well, det var trevligt och en viss m ringde och terra freddi igen...... hate him..but still not.. jaja....lite history där. FUCK HIM....... elin ringde nu o vi ska tydligen arbeta på jobbet som kalasskådespelare ändå, och jag tackade mer än ja - Behöver pengarna!

nu ska jag väl tassa till sängs... godnatten pussen



Kommentarer
Postat av: S, you know whooo ;D

halsfluss maybe ?

åh va kul, lycka till på fredag den 13:e ;)

poeess

2009-11-06 @ 13:38:54
Postat av: aah i know whoooo

kanske, men det har blivit bättre nu! ja :)



pusspuiss

2009-11-06 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0