TGIF

eller varför just thank god its friday? för mig är väl varje dag thank god. eller ja. jag menar, jag går ju inte i skola så men jag måste ju plugga iallafall.. jag måste gå genom dagar av ont i halsen och tänka på det bästa. jag är vanligtvis inte negativ, men bloggar tenderar väl att locka ut det eftersom att man säger oftast vad som finns längst in i en. ja, nästan för det ggör jag väl ändå inte riktigt här. föresten är halsen bättre i det avseendet att igår så var mandlarna hihi så gulligt (halsmandlarna) uppsvullna. x|

en kul grej idag var att det nyss ringde en tjej från ngt filmbolag, blabla productions hörde jag haha. får lite svårt o koncentrera med så mkt info på en (och samma gång hahah). ska på casting dit iaf, och det ligger här nära östermalm så det passar ju. ska träffa dem i nästa vecka tror jag om jag kmr ihåg rätt. skulle få ett email om det annars skulle jag nog vara rätt körd, haha.

teatern kör igång snart också igen, så kul! ska ringa freddi kom jag på om ca en timme. vi ska väl ses o snacka som vanligt men jag ska nog ringa o se hur det är med kära andrea, hon vekrar vara sjyk? according to facebook.aahhhah.

okej, har väl inget bättre för mig nu än att plugga egentligen, eller jo jag skulle kunna hålla på med en av mina 2395329532592 projekt men gaah då blir jag bara frustrerad och såhär 050350235392 mkt energi-ig. hehe.


wellllll pussen i strumpan nudå
klick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0