så snart står jag där

jag klarar inte av att bo hemma. jag klarar inte av att bo hemma. jag klarar inte av att bo hemma.

så.



idag påbörjade jag ett nytt filmprojekt (medan jag håller på med the bohemian, men äsh jag är väl bara produktiv) som kommer innehålla en hel del styling. Men det är inte det det handlar om såklart. satt hela kvällen igår nästan och drog ur bilder o annonser ur elle, vouge o instyle uk och då kom jag på detta. har tänkt lite på det förr, men fick en klarare bild nu. så det var trevligt. jag gillar modeannonserna. vissa är konstnärliga, men det är främst ansiktena jag vill åt. modellerna, många av dem har så ädla drag. men ändå hårda. det är intressant.

och nu är det fyra månader kvar till londonium. har kollat upp mer och mer om det. så snart står jag där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0