morgonstund har guld i mund

hej :) jag avnjuter mina goda praliner från Berlin och cafelatte på det.. låter som en riktig modebloggare va?;) haha.

jag har precis kommit fram till att jag möjligtvis kommer skjuta på min flytt till London två månader eller så. Anledningen? Jo, om jag åker i februari då jag blir 18 så får jag åka själv.... och om jag väntar till Maj eller juni så får jag Elin med mig och om jag skulle få praktiken på teatern som jag berättade om igår.. så slutar väl den runt maj, samtidigt skulle jag hinna avsluta teaterensemblen där jag är med i (Spritfesten). För att stanna två månader till och i utbyte få en teaterpraktik är inte dumt det! och dessutom få elin med mig! blir ju roligare så =)

men det får tiden helt enkelt utvisa. hon skulle höra av sig om våren ngn gång då. ja den som lever får se. *viktig* haha, nej nu ska jag fortsätta mumsa på mina praliner och min latte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0