lite lycka

Hejsan!! jag har precis varit ute med elin hartzell och elin nordin och filmat de sista scenerna i "The Bohemian" kortfilmen. det gick bra, vi hade lite problem med turister som kom ut ur en buss och störde och pratade polska(?) med oss typ... eh ja, sen stack dem och vi kunde fortsätta. vi har ju en nollbudget så inga avgränsningar haha:P och vi fick även skynda oss för elin h hade en tid o passa. men jag hade med mig kaffe & varm choklad som vi värmde oss med och firade med efter vi hade spelat in allt klart! ganska så kallt, tillskillnad från när vi började och då var det augusti tror jag... haha, men annat som problem och skola kom i vägen så vi har kämpat på.. och nu är alla scener filmade! sjykt. nu ska vi bara klippa! och jag vill ha klart filmen nu! så vi ska träffas i veckan och ha ett möte med musikkillen som ska fixa backgroundmusic till da film. detta kommer bli så bra! :D

en lite kul grej när jag var på väg hem, ja lyssnade av min röstbrevlåda och frida från x produktionsbolag sa att de ville boka mig till inspelningen! japp, det var ang castingen jag var på som jag skrev om här... nu är det bara så att de ringde i torsdags, och jag trodde de skulle ringa nästa vecka men jag har ringt nu så jag hoppas det inte är försent!

nu ska jag hem till min farmor och titta lite på kläder & prata. hon hjälper mig med allt nästan. skickar iväg mina diktverk till kollegor som kan bedöma, hon hjälper mig med london och ja - hon är en riktigt cool människa. =)

edit: 14.33 nu sms:a ordföranden och sa att det var möte...så nu blir det det och sedan hem till grandmother.

trevligt trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: TWINS

Grattis =) av kul!!

2009-11-15 @ 20:29:41
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0