kortfilmsinspelning & födelsedagsbarn

hej, nu har jag sovit ut ganska så ordentligt. var både trött efter tidig filminspelning med Elin för vår kortfilm "The Bohemian". Min karaktär är nu färdiginspelad! lite ledsamt...buhuhu....haha, men jag gick in i rollen så extremt mkt, fast det kommer alltid finnas en bohem i mig. men inte just som den här karaktären. nu är det bara elin & elins scener som ska bli färdiga! det sker på lör & sön! :) sen är det bara o klippa o klistra hihi.

min lilla mamma fyllde också år igår så det var bara o plocka fram mopp & städsaker men det var trevligt att äta lite kaka och så. :)

nu har jag prov i geografi A kl 15.00, sen är hela den kursen klar.. HURRA! så nu är det bara den satans matten äcklet kvar. men det klarar väl jag, sen ska jag vara med i idrotten och även kompa lite där tror jag?

hmm... önska mig lycka till på provet, nu åker jag till min brorsa och repeterar (TACK) !

Kommentarer
Postat av: Sannaaa

grattis till henne :D

2009-11-12 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0