jaha...

nu har det varit höstutbildning och det var som vanligt intressant & kul. nu fick man välja föreläsningar och jag valde bland annat "när partiets och dina åsikter glider isär" som också kom in på att fredrik federley ville avkriminalisera prostitution och då frågade en om hororna skulle betala skatt...och det skulle dem ju! en fråga som också kom upp var om man skulle vara tvungen att söka det när man är arbetslös för då måste man söka alla lediga jobb.......................... ja... haha. det var självfallet inte så, men jag tycker att legalisera prostitution skulle vara att ta ett steg tillbaka i stenåldern.

glassmaskinen fanns kvar hehe, och jag hade samma tröja som förra året kom vi på och så tog vi ett dejà vù foto på de xD

ah... själva reinfeldt var där också o höll välkomstal.

nu måste jag nog dra

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0