high on a dream

varför är det bara jag som gör saker? eller jag vet alla gör det, men jag känner nog ingen som är impulsiv som jag. Det kanske är varför folk speciellt min familj inte vet var de har mig. jag vet inte faktiskt. eller jag tror jag vet. drömmar gör en helt galen och man blir helt hyper och allt, och då tar man ju snabba beslut eller? som för en fram snabbare mot målet kanske? när jag var i NYC så kände jag att hit ville jag återvända för att läsa film/skådespeleri. jag har ju hållt på med teater ett tag. den här castingen jag ska på i veckan jag ge allt för! för ja, det är en informationsfilm, men det är en skitbra merit, mer jobb får en till mer och avancerade jobb. man tar sig fram och sopar de andra utan erfarenhet bakom sig. och andra har väl gjort det med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0