hemma!

tjenare, kom nästan precis hem från en fika med vår ordförande i MUF Ö. Mycket trevligt och hon är så duktig, så det var givande. Hon tyckte att jag hade gjort ett bra jobb under året trots min stress och de, så det är ju uppskattat. sa att jag kunde ta på mig mer ansvar eftersom jag inte går i skolan just nu, för det skulle vara kul att vara ansvarig för ngn utbildning eller liknande!

avslöjade även mina planer på london och jag känner verkigen att jag inte är klar med muf riktigt än... så jag får väl pendla kanske? Hehe, måste ju vara med i valrörelsen nästa år iallafall! Finns det inte något som heter internationella mufare? haha :)

Nu är det Gossip Girl!

xoxo ;) hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0