hemma efter jobbigt möte..

hej på er! har nu kommit hem efter ett något ansträngande möte med syo, gäller distansstudierna jag kommer göra i vår. blev lite jobbigt för det är alltid massa papper som ska fyllas i hit och dit, lärare man måste söka upp som inte finns tillgängliga. ja ni kanske vet...

nu pustar jag ut och pratar med andrea i telefon. har inte hört av den poodien på en vecka, för mobilen glömde hon kvar i stallet över helgen tror jag haha... och nu pressar hon den stackars lindan igen på att komma på vad jag önskar mig i b-day pressie..om tre månader ;) haha nu bröts det, fucckk,, men hon ringer väl upp eller så laddade den ut som vanligt(....)haha.

ja =) är lite trött så ska ladda inför plugg med att lyssna på robyn. hon har så cool röst.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar denna låt!

2009-11-09 @ 21:56:50
URL: http://annassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0