hello halloween

hej. jag fick plötsligt en härlig julkänsla men det är inte ens december, men om en månad är det det. Jag kan knappt fatta det. Allt går så snabbt och man bara åker med. flyter med och bara ... ja åker med sekunderna, minuterna och timmarna. tiondelarna. Det har varit halloween, en bra sådan, hela helgen har det firats och ägnat tankar åt släktingar som är borta. på fredagen så blev jag medbjuden på en fest med fredrika och det var maskerad såklart, man ska ju klä ut sig om det är en halloweenfest. för min det blev det kisse. katt. catwoman? ja något åt det hållet. vi partade, pratade (hehe nästan samma ord) med trevliga människor.

På lördagen, igår, så ägnades dagen först åt att träffa en brylling som jag inte visste att jag hade och som tydligen bodde i london, som jag ska flytta till i feb, mars ngn gång. min farmor hade ordnat så jag skulle få träffa henne och prata om just london. hon var jättetrevlig, och sa att londonlivet verkligen skulle "svepa med mig". senare mötte jag upp fredrika igen, för att nu vara på muf i "Rödgrön mardröm", ja lite kampanj inför valet -10, som jag inte vet om jag kmr vara med på. eller förmodligen inte eftersom jag säger att jag ska flytta till england i feb mars ngn gång. men om moderaterna segrar så lovar jag att bada i en fontän i london. det hör väl till!  hm, jo vi pratade nu också med trevlans människor och det bjöds på pizza och vin och så efter att vi kampanjat på drottninggatan med mona sahlin masker - som alla ville ha. hahah. sjykt. och en del sossar slängde våra trevliga lappar på marken. PÅ MARKEN! Vilken miljöpolitik.... ingen har väl förtroende för dem längre.. trevliga är dem inte! när lokalen stängde så drog vi hem till några ur muf som hade en jättemysig liten lägenhet vid teknis. så skulle jag också vilja bo. vi spelade lite vinspel eller vad man ska säga "kapen kid" och även lite fjortisaktiga "jag har aldrig"... man fick ju veta lite saker mer än nödvändigt om man säger så. men det hör väl till det med.

mh ja, söndan. för mkt vin två ggr i rad är väl ingen höjdare, men det går. kom lite sent till andakten eller vad man ska säga bara. ngra släktingar skulle besöka en annan släktings gravestone och pynta lite och så. hylla. o senare bar det av till farmors place på knugens holme för att äta kräftsoppa som jag inte var heeelt ok med, men nästan. brieosten med baguette åt jag dock mycket av! såååå gottt....ahhhhh. men men träffade sanna efter vilket var efterlängtat =) eftersom mina londonplaner och skolplaner har tagit så himla mkt tid så jag knappt hunnit träffa vänner <3. vi kollade på tights till mig och såna där fashion lack? tights till henne, fikade på waynes as usual och pratade om mycket. berättade om london.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0