castingen gick bra

nu är jag hemma igen, :) smaskar på medhavd QP meny från McD's (tjockis & lat) iaflll castingen gick nog bra :) alla var jättetrevliga och roliga =) hoppas hoppas hoppas... det var lite roligt när jag kom dit för att jag har gått på en sådan här audition förut då de filmar en scen och jag har varit statist förut men jag är fortfarande inte riktigt van, kanske beror på att det har gått långa  perioder mellan så jag inte kmr ihåg, haha, men det gick jättebra ändå och det var mkt roligt som vanligt :D regissören var lite rolig hehe och trevlig och bra :) så om de inte nu skulle välja mig så har jag inte gjort ngt fel, då vill de väl bara ha en annan personlighet för jobbet... men jag hoppas på det bästa =) de ska höra av sig nästa vecka.

funderade även på att köpa en kamera när jag väl gick där på kungsgatan.. men sen tänkte jag att jag istället skulle köpa en videokamera för samma pris, men kom sen fram till att jag behöver en kamera nu, och att jag skulle kunna spara ihop till en bättre videokamera senare när jag ska filma lite kortfilmer. jo, det är nog bättre. så köper jag en kamera imorgon. Eller?

nu ska jag grubbla på det & mysa med min katt, skulle egentligen träffat anna men min familj ville att jag skulle passa en tvättmaskin som vi köpt o som en gubbe skulle komma med men nu behövde jag tydligen inte det x( åh, blir så irriterad! nu skulle jag ha kunnat träffa henne! men jaja.... sånt händer väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0