att använda tiden klokt

hm, tiden far verkligen iväg. så nu måste jag använda den smart. well well, min lampa har gått sen igår så ja sitter här i mitt rum med tre levande ljus... rätt mysigt =) men nu till planerna

  1. hon från telefonförsäljarna ringde och sa att jag skulle komma på info.möte imorgon så jag hoppas jag får det för då kan jag jobba i ca 3 månader och få den arbetslivserfarenheten som är ett plus när jag söker jobb i london.
  2. imorgon har jag matteprov, har bestämt att göra ett prov/per vecka hela a-kursen ska avklaras innan jag åker nämligen! och i detta tempot kmr jag ha gjort klart kursen innan februari är slut! jag ska också göra klart idrotten, så jag ska mejla läraren nu.

  3. jag ska höra om jag får praktiken på teatern, och om jag får det kan jag ha den i två-tre månader iallafall, inte fy skam!

  4. jag och elin har bestämt deadline för "The Bohemian" och det är den 23:e december! hurry scurry! detta innebär ganska mycket klippande, att jag ska komma på en melodi med gitarren och mer. även möte med musikmannen på söndag?

  5. HITTA NÅGON SOM VILL ÅKA MED MIG TILL LONDON I FEBRUARI/MARS! elin kmr ju inte fören i juli =(

detta var nog allt....

Kommentarer
Postat av: S

jag vill jag vill jag vill fast det går nog inte :(

2009-11-26 @ 21:17:10
Postat av: L

ja =( du har ju skola med praktik o sånt så det är nog lite svårt och ta med =( men de skulle va skitkul



men på ngt sätt kanske det går? hm jag vet inte

2009-11-27 @ 10:09:52
Postat av: S

jo precis.. problemet mest är väl att jag inte har pengar till det nu :S men jag vill verkligen..

2009-11-27 @ 12:06:33
Postat av: L

m =(

2009-12-06 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0