Living the dream?????

im so fuukking tired. (dialekt) haha jag ska sova jättelänge imorgon .... so fuuukking tired (dialekt igen) jo men jag var på glöggsläktträff och så träffa jag två bryllingar där. varav en just kommit hem från london, jag har konstaterat att jag har minst TRE bryllingar i london,,,, som jag inte visste om förut XD haha....sjykt, men så har ja bryllingen caroline också och henne träffa jag bl a där. trevligt trevligt :)

juuste jag har inte bloggat här på ett tag så jag berätta aldrig om MSB informationsfilm men det var kul! en kille som hette laurens spela min bror o sådär. vi skulle utrymma ett hus, det låg i täby... vi fick gå in i en såndär busstrailer och få smink och hår gjort. det var kul! ska köpa en hårprodukt som är ngt pulver typ som heter otis tror jag. sen på inspeln. så kom hon me sminket och pudrade nosen o rätta tilll håret ibland, haha man kände sig udda. inspelningen gick bra och teamet var roligt o regissören haha :) ville också filma me den där kameran... de sa att jag gjorde en bra grej i första scenen (slängde me håret) och att det blev en skön vändning då, ja ni får se den 17 dec då den kmr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0