LISTAN 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
gjort en kortfilm

2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
nope som tur är

5. Vilka länder besökte du?
NEW YORK :D , Usa

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

kunna gå på gigs och komma in på amatörmusikerscener o de i Lnd

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
P&L...

8. Vad var din största framgång 2009?
komma igång med film, musik o så, acting. the stage door entry me elin

9. Största misstaget?
för hår mot mig själv & andra, inget misstag iofs men gör att andra blir arga på mig o de orkar ja inte me

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inne på sjukan från o till under hela senvåren till nu när det avtagit...

11. Bästa köpet?

min dator <3 som iofs inte har internet yet.....hehe rimma

12. Vad spenderade du mest pengar på?
laptopen <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

yes att jag ska flytta och när ja o elin hade filmat klart bohemian, ännu gladare blir ja när vi lägger upp den iår (2009)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

dont look back into the sun now you now that your time has come..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och, ledsen pga sjuk, gla pga go klass o goa vänner o annat skoj

16. Vad önskar du att du gjort mer?
orkat gå skolan?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vara så naiv gällande boys

18. Hur ska du tillbringa julen?
den är slut, men tillbringades hos robert o berit o ja rulla i snön xD

19. Blev du kär under 2009?
typ

20. Favorittidning?
elle/vouge/nme

21. Favoritprogram på TV?

gossipgirl, ugly betty, desperate, ska ha maraton GG me freddi imorrn!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
absolut!

23. Bästa boken du läste i år?
picture of dorian gray

24. Största musikaliska upptäckten?
indie o att jag har en rytm, hade glömt bort mina musikaliska talanger från cellon hehe.

25. Något du önskade dig och fick?
pengar o ett mer artistiskt liv me film teater o roliga människor

26. Något du önskade dig men inte fick?
äsh

27. Årets bästa film?
kmr inte ihåg.....

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade en liten fest me mina vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
england <3

30. Vad fick dig att må bra?
vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0