en underbar dröm

jag hade en sådan underbar dröm innnan jag vaknade, så att när jag vaknade kände jag tårar inombords, det kändes som jag hade gråtit fast utan tårar. konstigt. jag hade drömt att jag bodde kvar i möjavägen 70 o om en annan grejj också. allt jag ville ha fast inte hade fanns i den drömmen.

så nu kändes jag så tom i denna kalla stökiga lägenhet och att jag inte hade en viss person i mitt liv, o som jg heller aldrig haft direkt. allt börjar komma nu, mindre än två månader kvar och nu känner jag längtan tillbaka tidigare i mitt liv, husen, vännerna, skolan - allt <3. det är som att jag inte har något sånt nu, inga hus, ingen skola jag ville gå i, vänner har jag och är så tacksam och älskar dem så mkt. <33  men jag är så extremt förvirrad just nu. jag ville gå på östra real, det skulle vart jag. BOR FÖRFAN DÄR TILL OCH MED och så skickas jag ut till nåt random täby jag inte ens känner till. KUL. fick underbara vänner där i tvåan, och det är jag tacksam för, men ni vet... alla har en slags plan, om än kortsiktig.

om jag inte får det jag vill ha här, stannar jag fan inte här o tar det näst bästa gällande skola o boende.

nej fan, ända sedan jag varit liten så ville ja till england. englandlinnen, böcker you name it.

det är dit livet pekar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0