testfilmning idag

Det smattrande regnet mot fönstren jag vaknade av slog upp i ett mulet solväder mot eftermiddagen, då jag och E diskuterade våran film. Vi möttes i Ömalmstorg och gick till Gamla stan, sedan Söder och satte oss på Waynes Café på götbacken och skrev upp kläder till karaktärerna m.m. Vi ritade upp kortfilmen i en serie! Bra knep att veta hur man ska filma och så. Tre scener blev det totalt eftersom det är en kortfilm men längre kan den bli. Blir nog ungefär 20 min konstfilm. Sedan gick vi tillbaka till Gamla stan och testfilmade lite och kom på nya scenarion etc. Det kommer bli så bra! Imorgon ska vi försöka filma alla scener.

Nu ska jag laga mat, tortillas med aoili sås och köttfärssås och lite så och läsa brittiska (KÄRLEK) Vouge med Kate Moss på omslaget. Så vacker.




love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0