take #002!

tjena! woho ännu en filmdag. Efter kulturhistorialektionen så åkte jag till gamla stan igen för att träffa E och filma och skådespela igen. Det blev bra sessioner med folk som glodde som dårar såklart... Vi hann filma ganska mycket, en kaffescen och lite annat så vi kommer framåt! Senare när vi nästan var klara och var vid gamla stan/början av söder så kom det två killar fram som ville fota mig. Jag tvekade lite för de sa inte vad syftet var. De sa bara att de tyckte jag var söt. Sedan gav de fram ett visitkort och de sa att det var en fashionblogg och så fick de fota nervösa jag. Så på onsdag mina vänner kan ni se det. ;) Hehe. Lite reklam till filmen.

Hann träffa F som har gått o fått en stalker. Lite creepy, för han verkar vara rätt normal... Vi pratade på ett café, kungstornet tror jag att det heter? Fick dela en bakelse med henne och tog foton på henne som verkligen ser ut som carlos. Jag har ju alltid sagt det. Hon ser ut som Carl Barât.

Imorgon ska jag till skolan igen såklart... Går kulturklass nu, jippie, och imorgon ska jag skådespela (WOHO). Kul kul. hoppas på att lära känna lite härligt folk.

godnatt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0