klippte mitt hår på mig själv :D

jaha. vad har jag gjort idag? gått i skolan...möte...kommit hem och ätit en chockladboll. den var god. och nu har jag klippt mitt hår på mig själv! lite kortare, till axlarna och med snedlugg, inte lång men precis över ögonen... blev bra! woho, framhäver min personlighet, och mina ansiktsdrag bättre och mer rockigt, o nu provar jag kläder inför morgondagen... svart enkel formlös klänning med svarta dekorationer på och sedan ett nitbälte i midjan och svarta leggings och svarta rockiga ankelboots och sedan en burberry liknande blå, grå halsduk =) . tjoho, fredag here i come. ska träffa angelica imorgon också..:O ska få tillbaka en klänning och sådära.

imorgon i skolan har jag teater och foto :D tjoohoo! (o andra ämnen också iofs...)

pöss cheers o fan va allt heter

küss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du klippt dig?! Det har du inte sagt. Måste se!=) Jag har också haft foto idag. Hälsa Angelica...



Och cheers är min bloggsignatur!

2009-08-28 @ 13:09:39
URL: http://publishfredrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag sagt det..;P



din bloggsignatur? jo jag har nog använt de ganska ofta i skrift på min förra blogg och annat..men kul att du börjat använda de :)



2009-08-29 @ 13:16:42
URL: http://publishher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0