kisse kisse...

Jag pratar: fort
Jag avskyr när folk: är tråkiga små fjortizar utan intressen
Min bästa vän är: caaaaaarloossss
Min första vän heter: Någon på kungsholmen för 17 år sedan....
Kärlek är: bedövande
När jag borstar tänderna: bränns det på tungan
När jag lagar mat: blir det äckligt
Jag tänder på: bilar 8-)
Jag är rädd för: mörker
Den värsta känslan är: ofullständighet
Den bästa känslan är: när man är glad och blir berusad av bara det :D
Jag är bäst på: skriva
Jag är sämst på: matte
Om jag va ett djur skulle jag vara: kisse kisse... ser faktiskt lite ut som en ...hihi
Min mobiltelefon är: ful jävel för jag har tappat bort alla så jag köpte en ful
När jag vaknar på morgonen: är jag inte så hungrig =s
Just nu tänker jag på att: nu bliirre fesht
Bebisar är: människobarn


kisse kisse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0