iiih

topshop har fått in nya kläder!!! det såg jag när jag var ute på stan igår efter ha träffat Ang,,,, älskar den butiken.. deras kläder är verkligen mig.. har de designat för mig? känns som det. verkligen power utstyrstlar med paljetter och krimskrams på axlarna för att visa upp dem, breda axlar = makt! yeah. våga vara mäktig.. hhehee :D och alla skira västar....tregging = nästan som en ridbyxa. hittar ingen bild på kläderna tyvärr, men just drop into a store near you! ;)

cheers to you allll (min kära fr tror att bara hon säger så..fel fel ..;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajs på dig för att du härmas! Jag är ändå coolast, jag kom på det först!

2009-08-30 @ 15:13:43
Postat av: Anonym

eller inte...jag har sagt de sen 2007....at least

2009-08-30 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0