Finalement

Yes! eller finalement!!!!! nu har jag gjort klart mitt franska föredrag jag ska hålla imorgon! skall göra mitt bästa. Vi fick välja ur några franska tidningar så nu ska jag ha ett föredrag sur Coco Chanel filmen. Ok, inte det intressantaste,, men det var med i tidningen iallafall..

Har nu ätit två chocklad mousse och kan konstatera att jag faktiskt mår lite illa.

Men det är gött


Föresten. Min cutie chubby pand'as is in londonn with her sistah. Avundsjuk =( nej men jag är glad för hennes skull =D men nu är det så att jag vet inte riktigt när hon anländer hem igen? Jag ska köpa en birthday present till henne också, för ja hon åkte till england för att hon fyllde år.

hmm...


random bild på kära london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0